Početak gradnje novog mosta u produžetku Bulevara Evrope najavljen je za kraj godine, a naš reporter je razgovarao sa Novosađanima o tome koliko znaju i šta misle o četvrtom novosadskom mostu.
Ovo resenje mosta je polovicno, velika je investicija a malog je protoka. Zasto novi most nije siri i konforniji. Ne mogu da verujem da je jeftinije praviti dva mosta umesto jedan velike propusne moci. Pogledajte most Slobode, prilaz gradu je postao komplikovan, jedna traka za jevo a potreba ogromna. Valda je normalno da saobracaj funkcionise ispod mosta i prilaznog puta. Ne kao ovo sadasnje resenje, da se pri silasku desno obidje ceo Liman 2 da bi se proslo ispod mosta, na levo je jos gori problem, obilazi se ceo Limanski park. Mladi obrazovani ljudi s pravom pitaju, dali nasi saobracajni strucnjaci barem izadju na teren da vide sta su napravili. Dokaz je, resenje pristupnih puteva za Zezeljev most.
Ukoliko će ovaj most značiti da će Bul.Evrope biti ''obilaznica'' kroz NS onda je loša ideja.Očigledno da ubrzana procedura nagoveštava veliku korupciju.
Hajde ovako, bez ostrašćenosti:
- gradu su potrebna još najmanje dva mosta - prema Beočinu i iza Petrovaradina, oba su daleko veći prioritet
- ovaj most nije loše zamišljen, ali je čist luksuz. Od njega će koristi imati samo stanovnici Kamenice jer će rasteretiti saobraćaj kroz centar (nipošto ne kažem kako je to loša stvar, naprotiv) i vlasnici vikendica prema Popovici
- ostaje nedorečeno da li izgradnja ovog mosta implicira dozvolu teretnog saobraćaja preko Bulevara Evrope? Ovo je po meni pitanje svih pitanja na koje bi trebalo tražiti odgovor(e).
Svetu se ne može ugoditi. Koliko je stara ova izreka? I dan danas aktuelna kao i kad je prvi put rečena.
Nadam se da vas neće slušati i da će nastaviti po planu.
@/, rukopis te odao da nisi pravi /. Drugo, Detelinarac i ostali tapsaci, po tebi ako su pre 20 godina rekli da treba da skacemo u Dunav to treba i uraditi? Pa sta ako su onda to odlucili, to je stetna odluka koju treba promeniti.
Cisto da razjasnim ovim naucnicima iz komentara koji imaju pamcenje muve ili su juce dosli u NS! Ovaj most se planira, koliko ja znam, preko 20 godina (imam 31 godinu, ceo zivot zivim na Detelinari) i znam da je Bulevar Evrope napravljen kao "obilaznica" i da ce se graditi u oba smera mostovi i nadvoznjaci (i ka autoputu i ka Sr.Kamenici)... Ja ne znam odakle ovim ispranim mozgovima da je za ovo kriva samo sadasnja vlast? Fiks ideja ovih sto se predstavljaju tu kao neki Novosadjani.... ne razumem sto komentarisete nesto u cega se ne razumete, a niste u stanju ni da se raspitate i istrazite malo kad se vec gurate da pricate....
Pozdrav
Price da je umesto tog potreban most kod Futoga/B. Palanke su besmislene - potrebna su oba i to da je juce bilo bi kasno. Novi Sad je jako narastao, sremska strana se siri, sve vise ljudi zivi tamo. Guzve na Mostu slobode su sve vece. 2 nova bulevara, dobro trasirana, se zavrsavaju u nigde, u cepu minijaturnog kruznog toka gde ce sa novom Galens zgradom tek biti haos. Ti bulevari se moraju na tom mestu podici i deo saobracaja koji ide ka Sremu prebaciti dalje preko Dunava. To je i bilo predvidjeno i kad su se poceli graditi, a tad nisu bili na vlasti "ovi" nego "nasi". Grad od sigurno 400.000 ako ne i vise stanovnika, na Dunavu, a da na Dunavu ima 1 + 0.5 + 0.5 mosta je suludo. Novi Sad je pred tackom pucanja sto se tice saobracaja. Imamo bulevare, ali koji se svi zavrsavaju u nekom cepu. Ja stvarno ne znam kako neko moze da kaze da ovaj most gde su predvideli nije potreban. Jel vozite vi auto po gradu? Saobracaj u NS je skoro kao u BG, ako se nesto ne resi imacemo situaciju da za prolazak kroz grad, bez obzira odakle, treba sat vremena.
Most je oduvek tu trebao da bude. Bulevar evrope je tu gde jeste baš zbog mosta. To što niko nije verovao da će stvarno i da ga izgrade je druga stvar. Nek grad napravi referendum, nek se većina izjasni. Ako je većina protiv evo ja ću ućutati. Ali čini mi se da je obrnuto. Izgleda neko plaća da se sabotira izgradnja na sve moguće načine.
Svaka Cast na komentaru !
Meni jedino nije Jasno ko to placa ?
Izgleda da ce Porez porasti i cena struje po sedmi put od Novemra prosle Godine.
Nije normalno koliko nas Cede zarad Mega-Giga gluposti.
Vise makar ne bunte sviste vi domaći uz svitu bilo koju vladajuću .Nemavas u šumi ni na gradjevini ni na pijaci ovamo se čuje samo đesi a viste svi u toplom a leti u ladnom.A dedovinu prodali u parlogu po baslaslovne cene i blatare ludim Krajišnicima.
Most sluzi za ugradnju. Nema nikakav znacaj u smislu rasterecenja u gradu, dapace, bulevar Evrope ce biti zagusen teretnim saobracajem sto ce stanovnici tog dela koji je jedan od podnosljivijih stambenih delova grada gadno osetiti. Jos kada se tome doda onaj Dodikov cirkus od bloka na uglu Cara Dusana i Cara Lazara ugodjaj ce biti potpun. Treba biti dovoljno glup pa tu kupiti stan.
Most i tunel je trebao da se pravi između Adica i Rakovca negde pored Bate Pežoa a ne ovo luksuziranje skup most pored skupog mosta. Da su ga napravili pored Bate Pežoa mogli su ga od povećanja opremanja građevinskog zemljišta potez Telep Adice Veternik otplatiti sa sve obilaznicom za 5-7 godina. Kuda će šleperi za Srem, preko Bulevara Evrope? Treba pameti i samo malo razmišljanja
"Žitelji Adica nemaju Dom Zdravlja, Školu, pola naselja nema Kanalizaciju , nema Atmosferskog odvoda, autobusi u Gradskom prevozu na liniji 6 kao u Horor filmovima, nema trotoara a debelo smo platitli uredjenje Gradskog zemljišta.Šta se desilo sa novcemZna li ko odgovor na to pitanje."
Žitelji Adica su svi redom ilegalno gradili kuće na poljoprivrednom zemljištu, a uvedena im je struja, kanalizacija, napravljeni putevi, uvedene linije GSP.
Kasnije je legalizacija ilegalno zidanih objekata plaćena oko 100 evra. Ne znam šta su to građani Adica debelo platili, sve gore navedeno je urađeno param iz gradskog budžeta koji sigurno nije punjen parama od građevinskih dozvola i sl. Jednom rečju, paraziti.
Ali ne tu gde ga Stranka Nepismenih Srbije namerila dizati! Most preko Shodrosha ce samo pojacati zagusenje gradskog saobracaja jer ce se sa jos jedne strane saobracaj ulivati u grad.
Pravo rasterecenje bi bila dva mosta VAN grada, kod Beocina (iza Futoga) i iza Petrovaradina koja bi omogucila prelazak Dunava bez prolaska kroz grad. Ali Nepismenima ne vredi objasnjavati kada su njihove diplome kupljene...
Zar nije bolje da se most izgradi u Futogu ili Begecu?
Samo tako bi doslo do nekog rasterecenja a i dosta bi pomoglo ljudima sa sremske strane i ne bi bilo toliko kamiona
1. Most nepotreban, jer ništa neće rasteretiti. Potrebna je obilaznica sa zapadne strane a prvo popravak 95% ulica, bulevara, biciklističkih i pešačkih staza koje su sramota koju vidi svaki turista.
2. Izgradnja će uništiti prirodu, Dunavac, Šodroš i Ribarac.
3. Štrand koji je nizvodno neće biti upotrebljiv ni kao plaža sa lokalima niti za plivanje zbog građevinskog materijala koji će vetar i Dunav nanositi.
Svakako ću se iseliti iz svog rodnog grada, čim mi i supruga ode u penziju. Postalo je nepodnošljivo boraviti u dodik-gradu zbog groznog ambijenta izazvanog urbanističkim haosom, nekulturom, gužvama u saobraćaju, kriminalom i dominantim zapošljavanjem prekodrinskog stranačkog kadra u javnom sektoru.
Most će izaći na sremskoj strani tamo gde je od početka bilo zacrtano, tamo gde vojvodjanima nije potrebno, a tamo gde nama treba, da se mostom zamene skele, e tamo neće biti.
Sve što ce biti u funkciji građana podržavam, ali isto tako dok ne vidim...ne verujem...i taj sportsko rekreativni kompleks...poput...ade ciganlije...bilo bi extra...ali...
Žitelji Adica nemaju Dom Zdravlja, Školu, pola naselja nema Kanalizaciju , nema Atmosferskog odvoda, autobusi u Gradskom prevozu na liniji 6 kao u Horor filmovima, nema trotoara a debelo smo platitli uredjenje Gradskog zemljišta.Šta se desilo sa novcemZna li ko odgovor na to pitanje.
Kad procitam ko spominje procedure stomak mi se prevrne naopacke. Znamo se jako dobro. I Djiki je za most na Adi postovao procedure pa je bio skuplji od celog fruskogorskog koridora. Toliko o tome.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani o novom mostu: "Ni u šta ne verujem dok ne vidim"
Ivan Kuzmanović
ivan.kuzmanovic@021.rs
Novi Sad
•26.05.2021.
•14:40 > 15:21
Komentari 35
Petar
Bogdan
Limanac
Tako je, samo je jedan pravi Grinch!
Nemanja
- gradu su potrebna još najmanje dva mosta - prema Beočinu i iza Petrovaradina, oba su daleko veći prioritet
- ovaj most nije loše zamišljen, ali je čist luksuz. Od njega će koristi imati samo stanovnici Kamenice jer će rasteretiti saobraćaj kroz centar (nipošto ne kažem kako je to loša stvar, naprotiv) i vlasnici vikendica prema Popovici
- ostaje nedorečeno da li izgradnja ovog mosta implicira dozvolu teretnog saobraćaja preko Bulevara Evrope? Ovo je po meni pitanje svih pitanja na koje bi trebalo tražiti odgovor(e).
/
Nadam se da vas neće slušati i da će nastaviti po planu.
g pen
Detelinarac
Pozdrav
aa
/
Bela
Meni jedino nije Jasno ko to placa ?
Izgleda da ce Porez porasti i cena struje po sedmi put od Novemra prosle Godine.
Nije normalno koliko nas Cede zarad Mega-Giga gluposti.
Medo
Kostunica
Morebit
Tijana
@baron
Žitelji Adica su svi redom ilegalno gradili kuće na poljoprivrednom zemljištu, a uvedena im je struja, kanalizacija, napravljeni putevi, uvedene linije GSP.
Kasnije je legalizacija ilegalno zidanih objekata plaćena oko 100 evra. Ne znam šta su to građani Adica debelo platili, sve gore navedeno je urađeno param iz gradskog budžeta koji sigurno nije punjen parama od građevinskih dozvola i sl. Jednom rečju, paraziti.
Rock bob
Pravo rasterecenje bi bila dva mosta VAN grada, kod Beocina (iza Futoga) i iza Petrovaradina koja bi omogucila prelazak Dunava bez prolaska kroz grad. Ali Nepismenima ne vredi objasnjavati kada su njihove diplome kupljene...
leka
Ako vlast
Tiberius
Samo tako bi doslo do nekog rasterecenja a i dosta bi pomoglo ljudima sa sremske strane i ne bi bilo toliko kamiona
N€ MO$TU!
2. Izgradnja će uništiti prirodu, Dunavac, Šodroš i Ribarac.
3. Štrand koji je nizvodno neće biti upotrebljiv ni kao plaža sa lokalima niti za plivanje zbog građevinskog materijala koji će vetar i Dunav nanositi.
Laloš
Sremac
/
pa novosadjani i ne zele da ga vide.
njega zele samo tatarci i oni iz doline lopova
Peke
Bujke
Pera
Ivan
baron
Boža
Sun
Pera Detlic
pera
Građanin
Duki
Wes
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H